Programma feestweek 2019

Dauwtrappen
Dodenherdenking

Van het bestuur

Ook dit jaar is het gelukt om een diverse feestweek voor alle inwoners van Loenen, Kerklaan, Nieuwersluis en omgeving te organiseren. Elk jaar wordt het voor ons een grotere uitdaging om een gevarieerd programma te realiseren, met bijbehorende vergunningen, vrijwilligers, nieuwe activiteiten en sponsoren.

Na veel wisselingen in het bestuur in seizoen 2017/2018, is het dit jaar gelukkig bij één wijziging gebleven. Edith Bruines is helaas verhuisd en heeft haar taken als penningmeester moeten neerleggen. Gelukkig hebben Henk en Marjolein van der Vecht de ledenadministratie overgenomen en laten wij onze financiën vanaf nu beheren door Hulsman en Roestenburg. Wij bedanken Edith voor haar inspanningen en wensen daarnaast Henk en Marjolein veel succes!

Dit jaar is er ingezet op het verwerven van meer sponsorgeld en middelen. Wij hebben nagedacht over wat wij sponsoren kunnen bieden en daarvan gaat u de resultaten, zoals reclame-bedrukking op de vrijwilligersshirts en TV-schermen met het programma van de week met naamsvermelding van onze sponsoren, in de feesttent zien. Met de extra middelen houden wij de muntprijs op 2 euro en kunnen wij mooie activiteiten blijven organiseren, voor jong en oud, arm en rijk. Ook nieuw dit jaar is het bruine café, met een live optreden van Joki Karaoki. Door de aankleding, speelkaarten, dartborden, pubquiz en live-muziek is het eigenlijk een derde feestavond geworden. Wij hopen op een grote opkomst!

Alle activiteiten die u vindt in ons Oranjeboekje kunnen niet georganiseerd worden zonder vrijwilligers. Elk jaar kunnen wij gelukkig nog steeds aan voldoende mensen komen, maar een paar handen extra kunnen natuurlijk nooit kwaad. Vooral jongeren, met creatieve ideeën en/of mensen die handige handjes hebben, zijn meer dan welkom, want met elkaar maken wij er elk jaar weer iets moois van. Wij kijken daarom weer uit naar uw komst, om te genieten van een fantastische feestweek!

Pim van Rossum, Voorzitter - Melissa Scheenhart, Secretaris/vergunningen - Henk van der Vecht, Ledenadministratie - Renate Rengelink, Activiteitencommissie - Daan Born, Vrijwilligerscoördinator - Roxanne Scheenhart, Boekje en horeca - Gijs Pos, Facility-manager - Willem Tober, Technische zaken - Debby Koudenburg, Vergunningen - Willem Oonk, Licht en geluid

Fietspuzzeltocht 2019

Af te halen bij Scharlei koffie & thee (Dorpsstraat 21 in Loenen, dinsdag t/m zondag geopend) of hieronder te downloaden.

Nico Oord heeft dit jaar wederom een nieuwe fietspuzzeltocht gemaakt. De route gaat naar Maarssen en Oud Zuilen. De route is ongeveer 30 kilometer. Af te halen bij Scharlei koffie en thee, (Dorpstraat 31 in Loenen, dinsdag t/m zondag geopend) en vanaf zaterdag 6 april te downloaden. Degene met de juiste antwoorden ontvangt een mooie prijs! De winnaars krijgen zo spoedig mogelijk bericht en dit wordt, samen met de goede antwoorden, op de website en Facebook-pagina gepubliceerd.

Deelnamefomulieren inleveren kan tot en met 10 mei 2019 op de volgende adressen:
  • Middenhoek 33, Loenen aan de Vecht
  • Scharlei, Dorpsstraat 21 Loenen aan de Vecht (dinsdag t/m zondag geopend)

Het Vragen- en opdrachtenformulier fietspuzzeltocht 2019

Download het formulier

Om het formulier te bekijken heb je een PDF reader nodig.
Heb je die niet? Download ’m hier:

De Oranjevereniging wenst u veel puzzelfietsplezier!

Grote Bingo

Vrijdag 26 april - Aanvang 20.00 uur

De grootste spelavond van het dorp, de jaarlijkse Grote Bingo. Met dank aan onze sponsoren hebben we weer een prachtig prijzenpakket voor u kunnen samenstellen. De hoofdprijs t.w.v. € 375,00 bestaat ook dit jaar uit vijf dinerbonnen welke beschikbaar zijn gesteld door de restaurants ‘t Amsterdammertje, Tante Koosje, Eterij de Drie Gekroonde Laarsjes, Eetcafé De Heeren en Bar bistro Paolo’s. Ja, u leest het goed, u ontvangt vijf dinerbonnen t.w.v. € 75,00 per stuk om bij al deze restaurants heerlijk te gaan eten.

Tussen de rondes door worden loten verkocht voor de loterij aan het einde van de bingo. Ook hier zijn weer leuke prijzen te winnen, waarvan veel prijzen mede mogelijk zijn gemaakt door Marskramer Breukelen.

Vanaf 19.30 uur is de feesttent geopend. Vergeet niet uw pen en/of potlood mee te nemen.

Een boekje met bingokaarten voor acht rondes kost € 10,00. U krijgt er dan direct een consumptiemunt bij.

Oranje ontbijt en opening

Zaterdag 27 april - Aanvang 10.00 uur

Deze ochtend kunt u een koningsontbijt nuttigen in de feesttent op het Doude van Troostwijkplein. Er staat een ontbijtbuffet klaar, zodat u gezamenlijk met bijvoorbeeld uw buurman of buurvrouw Koningsdag kunt beginnen. Natuurlijk zal het kopje koffie of thee deze morgen niet ontbreken. Dit alles is kosteloos en wordt dus betaald door onze sponsoren. Om 11.00 uur zal een vertegenwoordiger van het gemeentebestuur van de gemeente Stichtse Vecht de opening verrichten. Aansluitend zal het Wilhelmus gespeeld worden door OrVeO en wordt de vlag gehesen.

Optocht op wielen

Zaterdag 27 april - Aanvang 10.30 uur - Inschrijven 10.00 uur

Na het grote succes van vorige jaren wordt dit jaar natuurlijk weer een optocht op wielen georganiseerd om de feestweek feestelijk te openen. Dit jaar zal OrVeO weer de optocht leiden. Heb je zin om deel te nemen? Versier je fiets, skelter, driewieler, step, skeelers of iets anders op wielen en wie weet ga jij naar huis met de prijs voor het best versierde object op wielen!

De prijsuitreiking is direct na de opening rond 11.30 uur.

N.B. er mogen geen gemotoriseerde wagens meedoen.

Oranje festival

Zaterdag 27 april - Aanvang 11.30 uur

In de feesttent is er vanmiddag genoeg te doen, er zal muziek gespeeld worden, er zijn spelletjes te doen, Mad science komt langs en voor de echte stuiterballen staat er een springkussen klaar!

Kindervrijmarkt
Vanaf 11.30 uur wordt het Doude van Troostwijkplein weer omgetoverd tot een groot marktplein. Alle kinderen zijn van harte welkom om hun spulletjes te verkopen. Voor 11.00 uur is er geen toegang tot het plein met spulletjes en alles wat niet verkocht wordt, dient te worden meegenomen. De vrijmarkt is buiten op het plein, bij slecht weer gaat de kindervrijmarkt niet door. Er zal genoeg te doen zijn voor zowel jong als oud, dit spektakel kunt u niet missen!

Borreluur

Zaterdag 27 april - Aanvang 16.00 uur

Zoals ieder jaar houden wij op deze dag weer een gezellig borreluur. Het borreluur is voor velen het hoogtepunt van defeestweek. Mensen uit alle wijken van Loenen en omgevingzoeken elkaar op in en om de tent, om gezellig bij te praten metbuurtgenoten, vrienden en/of (oude) bekenden. We genieten vaneen hapje en een drankje, een achtergrondmuziekje en hopelijkook van het zonnetje.

Dankzij de sponsoren kunnen wij ook dit jaar weer kaas en worst uitdelen, om het helemaal compleet te maken. Tegen betaling is er in de snackhoek een lekker bittergarnituurtje te bestellen.

Feestavond met Kroepin

Zaterdag 27 april - Aanvang 21.00 uur

Vorig jaar heeft u kennis kunnen maken met deze toffe band! De vijf rockers zorgen samen met zangeres Ylse, dat bijna elk genre voorbij komt! Met meeslepende medley’s laten ze een indruk achter die voor altijd in het geheugen gegrift zal staan. Deze energieke band heeft het allemaal. Door de special effects zoals CO2 & confetti kanonnen kan elk feest tot een nóg hoger level getild worden!

Toegang: leden € 4,00 uitsluitend op vertoon van lidmaatschapskaart (maximaal 1 introducé per kaart). Niet leden € 10,00. Let op: Legitimatie verplicht.

Gezinsdienst in de tent

Zondag 28 april - Aanvang 15.00 uur

In samenwerking met leden, kerkbesturen en voorgangers van de Hervormde Gemeente Loenen, de Vecht en Angstel Kerk, de Rooms Katholieke Parochie St. Ludgerus en de Gereformeerde Kerk organiseren wij gezamenlijk een laagdrempelige eredienstvoor jong en oud.

Meerdere voorgangers gaan voor en er is live muziek. De dienst duurt maximaal een uur en is voor iedereen goed te volgen. Na afloop is er, onder het genot van een kopje koffie, thee of fris,tijd om gezellig (na) te praten.

Knutselen

Maandag 29 april - Aanvang 10.00 uur

Tijdens deze gezellige ochtend kunnen de kinderen, jong en oud, weer lekker knutselen in de tent. We gaan dit jaar een mini-aquarium maken! Neem je je eigen schaar en lijm mee? Wij zorgen ervoor dat er voldoende knutselmateriaal aanwezig is. En als jij iets leuks hebt om jouw aquarium te versieren, mag je dat natuurlijk ook meenemen.

Deze knutselactiviteit kost € 1,-

Voetbaltoernooi

Maandag 29 april - Aanvang 14.00 uur - Inschrijven 13.30 uur

Wegens het grote succes van de voorgaande jaren, organiseren we dit jaar in samenwerking met Kind & Co Kinderdagverblijf Bladerrijk weer een voetbaltoernooi in de tent! Ben je tussen de 5 en 14 jaar, dan mag je deelnemen aan dit toernooi. Je speelt een wedstrijd van een paar minuten, 2 tegen 2 in je eigen leeftijdscategorie. Je mag een eigen team formeren, maar ook als individu opgeven, dan maken wij de teams.

• 13.30 – 14.00 uur: Aanmelden 5/6/7/8 jarigen
  • 14.00 – 15.00 uur: wedstrijden 5/6/7/8 jarigen
  • 15.15 – 15.45 uur: Aanmelden 9/10/11/12/13/14 jarigen
  • 15.45 – 17.15 uur: wedstrijden 9/10/11/12/13/14 jarigen

Wees er snel bij want vol is vol!. Wij hebben samen met KMN Kind & Co er heel veel plezier in!!

Vossenjacht

Dinsdag 30 april - Aanvang 10.30 uur - Inschrijven 10.00 uur

Ook dit jaar hebben wij weer een vossenjacht georganiseerd. Er lopen tien vossen rond door het dorp. Het is aan de kinderen de taak om ze allemaal te vinden. Bij elke gevonden vos ontvang je een letter. Met de tien verzamelde letters maak je aan het eind een woord. Met dit woord maak je een leuke, gekke, grappige, mooie of interessante slagzin. De winnaar of winnares wordt bekend gemaakt op woensdag 1 mei tijdens de Kinderspelmiddag. Dit jaar gaan wij onze vossen nog beter verstoppen. Het thema blijft nog een verrassing…

Archery tag toernooi

Dinsdag 30 april - Aanvang 13.00 uur - Inschrijven 12.30 uur

Dit jaar organiseert Jeugd-Punt een Archery tag toernooi. Dit is een kruising tussen trefbal en paintball, maar dan met pijl en boog! Doordat de pijlen zijn uitgerust met speciale foam-tops kan het spel gespeeld worden zonder pijn en/of blauwe plekken. Actie en spanning gegarandeerd met deze toffe activiteit.

Archery tag kan al gespeeld worden met acht personen (vier tegen vier), dus maak een team met het plein, familie, vrienden of vereniging en speel mee!

De minimum leeftijd is 10 jaar, maar volwassenen mogen zeker ook meedoen!

Diner in de Orangerie

Dinsdag 30 april - Aanvang 18.00

Met trots presenteren wij u dit jaar wederom het Diner in de Orangerie.

Voor het vierde jaar op rij organiseert de Oranjevereniging Loenen aan de Vecht in samenwerking met restaurant ’t Amsterdammertje, restaurant de Eterij De Drie Gekroonde Laarsjes, eetcafé De Heeren, Bar-Bistro Paolo’s en restaurant Tante Koosje weer het Diner in de Orangerie. Met zijn allen zorgen wij voor een culinaire beleving door middel van een luxe 5-gangen diner met mooie wijnen en achteraf uiteraard een kopje koffie of thee.

De kosten voor dit unieke evenement blijven nog altijd maar € 37,50 p.p.,exclusief drinken en dienen vooraf betaald te worden. U kunt reserveren via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. U ontvangt hierna van ons een bevestiging met een betaalverzoek. Reservering is verplicht en is pas definitief als er betaald is. Er is een beperkt aantal plaatsen, dus reserveer snel. De Orangerie gaat open om 17.30 uur en de eerste gang wordt geserveerd rond 18.00 uur.

Kinderspelmiddag

Woensdag 1 mei - Aanvang 14.00 - Inschrijven 13.30 uur

Het is de bedoeling dat de kinderen naar de kinderspelmiddag komen in teams van 4 kinderen. Deze middag kunnen kinderen tot 16 jaar meedoen. Er zullen verschillende spellen gespeeld worden. De middag duurt tot ongeveer 16.00 uur. Dit jaar gaan we het helemaal anders doen. Door ervaringen van vorige jaren hebben wij gemerkt dat het wachten vaak te lang duurt. Daarom is besloten dat er dit jaar meerdere spellen tegelijk bezig zijn, waardoor het wachten tussendoor veel korter is.

Het belooft een gezellige en sportieve middag te worden! Als het je leuk lijkt om de teams aan te komen moedigen, ben je natuurlijk van harte welkom in de tent.

N.B. De Oranjevereniging helpt niet met het samenstellen van de teams.

Teamspelavond

Woensdag 1 mei - Aanvang 20.00 - Inschrijven 19.30 uur

Heb je zin in een wedstrijdje, stukje teambuilding of gewoon een gezellige avond? Dan ben je deze avond van harte uitgenodigd in de feesttent! We hebben dit jaar weer allerlei nieuwe spellen waarbij je niet alleen snel en sterk, maar ook slim, behendig en competitief moet zijn. Meld je aan in een team van 4 teamleden en beleef een gezellige avond vol uitdagingen.

Heb je geen zin om deel te nemen, maar vind je het wel leuk om te komen kijken, kom dan gerust naar de tent om andere teams aan te moedigen. De prijsuitreiking zal direct na afloop plaatsvinden. Natuurlijk is onze bar daarna nog open om de avond gezellig af te sluiten met een drankje!

N. B. Deelnemen mag vanaf 16 jaar.

Etalagespel

Donderdag 2 mei - Aanvang 10.00

Nieuw dit jaar is het etalagespel. In verschillende winkels in het dorp zullen vreemde voorwerpen in de etalage te vinden zijn. Kunnen jullie ze allemaal vinden? Kom alleen of met een team (max. 6 kinderen per team) naar de tent om je in te schrijven. Je krijgt dan speluitleg, route en spelformulier mee en dit lever je weer in als je klaar bent.

Start inschrijving is om 10.00 uur.

De spelformulieren kunnen tot uiterlijk 12.00 uur ingeleverd worden.

De prijsuitreiking is tijdens de kinderbingo op vrijdag 3 mei.

Seniorenbingo

Donderdag 2 mei - Aanvang 14.00

Voor alle senioren die van bingo houden, is er ook dit jaar weer een Seniorenbingo.

Zoals u van ons gewend bent, verzorgen wij voor u een gezellige spelmiddag. Om te beginnen krijgt u een lekkere kop koffie of thee met gebak gesponsord door Happy Nurse Wijkteam Amstelveen. Tussen de bingo-rondes door wordt u door onze vrijwilligers voorzien van een drankje. Wim Karmelk treedt op met meezingers en luisterliedjes. Wij hopen u een leuke middag te bezorgen in de feesttent!

Vergeet u niet uw pen en/of potlood mee te nemen?

Entree, bingokaarten en consumpties zijn gratis. Dit alles met veel dank aan onze sponsoren.

Bruin cafe

Donderdag 2 mei - Aanvang 20.00

Voor het eerst in de tent, een Bruin caféavond! Een gezellige avond waarbij de tent sfeervol is ingericht als bruin café. Kom gezellig een potje kaarten aan de ‘stamtafel’, een potje darten, lekker meezingen met de caféhits of gewoon gezellig een drankje drinken aan de bar.

Tijdens deze avond komt de Joki Karaoki show naar het Bruine café! Joki is bekend van o.a. Hollands Got Talent en zal een avondvullend programma verzorgen. Een unieke kans om ook eens mee te doen aan een karaoke avond, of om onder het genot van een drankje te kijken en te luisteren. Joki zal zelf ook echte caféhits zingen.

Deze avond is speciaal ingericht voor de leeftijd 18+. Entree is gratis.

Kindertheater

Vrijdag 3 mei - Aanvang 10.00

Op vrijdag 3 mei zijn we in de feesttent van Loenen aan de Vecht..... want Kip is jarig! Alle kinderen mogen natuurlijk met een feestmuts op naar de voorstelling komen en we gaan met elkaar “lang zal ze leven” voor Kip zingen. Maar dan..... Kip doet niet mee. Ze heeft haar vleugel gebroken. Wat nu? Zo is het niet leuk om je verjaardag te vieren. Gelukkig weet Mevrouw de Heks er wel wat op. Maar wel met de hulp van alle kinderen natuurlijk. En dan gaan we na afloop lekkere limonade drinken uit de limonadekraan en koekjes eten! Daar is de opa van Kip ook zo dol op. Kom je ook? Dit jaar wordt dit evenement in samenwerking met KM Kind & Co georganiseerd.

Kinderbingo

Vrijdag 3 mei - Aanvang 14.00

Ook dit jaar ontbreekt het niet in de feestweek, de gezelligste bingo voor kinderen tot 12 jaar. Met dank aan Toys2Play Breukelen hebben we hele gave prijzen. De hoofdprijs is een groot spellenpakket. De entree is € 2,00 en hiervoor krijg je limonade en bingokaarten, dus kom gezellig! Vergeet je niet om een pen mee te nemen?

Frisparty

Vrijdag 3 mei - Aanvang 18.00

Voetjes van de vloer! Omdat wij het zo gezellig vonden om met de kinderen van 8 t/m 12 jaar een feestje te bouwen, doen we dat dit jaar ook weer. Heb je wel zin om een dansje te wagen, maar ben je nog te jong om naar een van onze feestavonden te komen? Kom dan gezellig naar de frisparty in ‘t Web voorafgaand aan de feestavond! Er is gratis limonade en frisdrank kost € 1,00.

Ouders mogen de kinderen komen brengen en halen maar zijn niet welkom op de dansvloer. Wanneer kinderen niet zelf naar huis mogen horen wij dat graag bij het afzetten van de kinderen, zodat we dit in de gaten kunnen houden. Wij zorgen dan ook dat deze kinderen binnen blijven. Er zal geen snoep te koop zijn, maar als jullie goed jullie best doen bij de stoelendans is er vast wel iets te winnen…

Het adres is: Spinnerie 15 (zijkant van ’t Web).

Feestavond met Retteketet Showband

Vrijdag 3 mei - Aanvang 21.00

Ze zijn bijna niet meer weg te denken uit de feesttent en ook dit jaar mogen wij ze weer verwelkomen. Het dak gaat er deze avond zeker weten af met de Retteketet Showband! Het repertoire van de Retteketet Showband is niet onder 1 noemer te vangen. Alles komt voorbij, van dance classics tot meebrullers uit de oude doos en van (neder)pophits tot smartlappen. De band heeft maar een doel, namelijk een topfeestje bouwen! Energie, enthousiasme, fraaie outfits en een breed repertoire maakt de Retteketet Showband geschikt voor alle leeftijden. Heeft u deze band vorig jaar gemist of bent u nieuw in het dorp? Dan moet u echt komen kijken in de tent en met eigen ogen zien wat ze doen.

Toegang: leden € 4,00 uitsluitend op vertoon van
lidmaatschapskaart (maximaal 1 introducé per kaart).
Niet leden € 10,00. Let op: Legitimatie verplicht.

Dauwtrappen

Zaterdag 4 mei - Aanvang 06.30

Wegens het grote succes van afgelopen jaren gaan wij ook dit jaar weer dauwtrappen! Omdat het dauwtrappen heel vroeg in de ochtend het mooiste is, verzamelen we om 6.15 uur en zullen 6.30 uur vertrekken vanuit de feesttent. Hans Stuart neemt u mee langs de mooiste plekken in de omgeving. Na ruim anderhalf uur zullen we terug zijn in de tent en wordt u getrakteerd op een welverdiend ontbijtje. Dankzij onze sponsoren is deze activiteit, inclusief het ontbijt, gratis.

Dodenherdenking

Zaterdag 4 mei - Aanvang 19.45

Ook dit jaar zullen we in Loenen aan de Vecht herdenken. We herdenken niet alleen de slachtoffers uit de oorlog, maar alle Nederlandse burgers en militairen die, waar ook ter wereld, zijn omgekomen sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog in oorlogssituaties en bij vredesoperaties.

De slogan die bij dit herdenken hoort is “Vrijheid geef je door!”. Het jaar 2019 staat in het teken van “in vrijheid kiezen”. In films, documentaires en publicaties wordt daar door het Nationaal Comité 4en5 mei aandacht aan besteed. Herdenken is altijd al iets voor jong én oud geweest in ons dorp. Dit jaar doet de school Podium uit Loenen aan de Vecht mee aan de herdenking en heeft het monument geadopteerd. Bij het monument wordt Wim Logger uit Nieuwersluis herdacht, die bij de slag in 1942 in de Javazee omkwam. In samenwerking met muziekvereniging ORVEO zal de herdenking georganiseerd worden in Park Leeuwendijk.

Programma:
  • 19.45 uur: Koraalmuziek en “last post” door ORVEO (park Leeuwendijk)
  • 20.00 uur: Twee minuten stilte en daarna het zingen van twee coupletten van het Wilhelmus
      Gevolgd door:
    • Inleiding 4 mei comité Loenen aan de Vecht
    • Bijdrage Podium school Loenen aan de Vecht
    • Toespraak namens het gemeentebestuur van Stichtse Vecht
    • Gelegenheid tot het leggen van bloemen bij het monument

Het park is bereikbaar via de Dorpsstraat / Sondaarpad of via het parkeerterrein aan de Molendijk tegenover Cultureel Centrum ’t Web.

Namens het 4 mei comité, Janneke Kolijn, Sarah van Lindenberg-Hess en Maarten Bootsma

Alcohol? Pas vanaf 18 jaar!

Vanaf 1 januari 2014 is er een nieuwe wet en mag er alleen alcohol worden verkocht aan jongeren vanaf 18 jaar. Dit geldt voor alle soorten alcohol: sterke drank, maar ook voor bijvoorbeeld bier, wijn of mixdrankjes.

Er verandert nog meer. Jongeren onder de 18 jaar mogen geen alcohol bij zich hebben in openbare ruimtes (op straat, in parken, op evenementen, in cafés, enzovoort). Als ze toch alcohol bij zich hebben, riskeren ze een boete. Ze kunnen deze boete ook krijgen als een blikje of een fles nog dicht is.

Het lijkt soms flauw, maar een jongen of meisje van 12 jaar mag geen biertje halen voor zijn vader, ook al staat hij 15 meter verderop. Als de Voedsel- en Warenautoriteit op dat ogenblik een controle uitvoert, krijgt de Oranjevereniging een forse boete naast de boete aan de persoon in kwestie.

Als Oranjevereniging zijn wij genoodzaakt om ons aan de regels te houden en zullen dan ook de drankjes in beslag nemen en in het ergste geval de personen verwijderen uit de feesttent. I.v.m. bovenstaande regelgeving geldt er een legitimatieplicht bij de entree.

Wij rekenen op uw begrip en medewerking.

Bedankt

Via deze weg wil het bestuur de volgende bedrijven, instanties en mensen heel hartelijk bedanken voor hun bijdrage.
Brandweer Loenen, Gemeente Stichtse Vecht, de Kinderburgemeester Britt Klomp, de families van Lindenberg en de Reuver aan de Rijksstraatweg, woonzorgcentrum’t Kampje, Nathan Bosch voor de website, Hulsman en Roestenburg, alle sponsors met in het bijzonder onze hoofdsponsor Jumbo Koster, alle adverteerders en niet te vergeten al onze vrijwilligers. Zonder uw inzet zou het niet mogelijk zijn geweest om dit programma te presenteren.